Mijn kleine neefje

Mijn kleine neefje

zondag 9 januari 2011

Afsluiting

DING 23, EVALUATIE.

wat waren je favoriete Dingen die je onderweg hebt leren kennen en gebruiken?
Ik had niet echt een favoriete Ding, maar wat ik echt heb leren kennen is de RSS-Feed wat best pittig voor me was. Ik wist er helemaal niks van af dat er een RSS-Feed bestaat.
& nu dat ik dit mee heb mogen maken weet ik er nu meer ervan af en dat ik nu weet wat het allemaal inhoud.

wat heeft dit leerprogramma “gedaan” met jou en met de organisatie waar je werkt?
Ik heb er wel wat van geleerd, maar de meeste DINGEN wist ik al hoe het in z'n werk gaat
& ik denk dat heel veel collega's van mij meer er van weten, daar ben ik best trots en blij om.

waren er dingen die je verrasten, als onverwacht resultaat van dit programma?
Ja, ik blijf toch bij die RSS-Feed.

Hoe zou jij kunnen bijdragen aan de Kopgroep bibliotheken 2.0? En vul aan: “23 Dingen was voor mij …”
23 Dingen was voor mij echt leuk om te mogen mee maken.
Eerste instanties dacht ik" ohh jee straks krijg ik het niet af, of straks zit er moeilijke dingen tussen voor me. Maar dat was juist niet zo!

HEHE!:
ik heb het af eindelijk, en ben er best trots op!.
Ik hoop dat al mijn collega's ook hebben genoten aan de 23Dingen.

6 opmerkingen:

  1. Hee Nousje gefeliciteerd en wie weet hoeveel plezier je hier verder nog van zal hebben in je toekomstige baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nouska, leuk dat je meegedaan hebt! Gefeliciteerd met het volmaken van de 23Dingen. Goed dat je al zoveel wist. Nou denken je collega's in Den Helder en omgeving natuurlijk weer dat web 2.0 alleen voor jongeren is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEFELICITEERD
    Dat je het toch gedaan heb en af gekregen wat je zelf niet kon geloven maar zo zie je maar weer de wil is veel sterker.

    Heel mooi van je en een leuk blogheb je voor al die kanjer boven in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nousje, gefeliciteerd met het behalen van de finish. En wat een verrassing dat je al zo op de hoogte was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gedaan!! Ik weet zeker dat je hier nog veel plezier van zal hebben. Bij KopGroep en alle andere werk/stageplekken waar je hierna nog zal komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd, elke werkgever zal blij zijn met zo'n gemotiveerde stageaire!!!

    BeantwoordenVerwijderen